Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010

Η Ιστορία της ηλεκτροακουστικής μουσικής.



Η Ιστορία της ηλεκτροακουστικής μουσικής.











  • Η Ιστορία της ηλεκτροακουστικής μουσικής για το πώς άρχισε.

Η αρχή της ανάπτυξης της ηλεκτροακουστικής μουσικής έχει ρίζες στην εφεύρεση της βαλβίδας(σωλήνας κενού). Η επίσημη ημερομηνία της ηλεκτροακουστικής μουσικής που άρχισε είναι στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και στις αρχές της δεκαετίας του 1950, και συγκεκριμένα με το έργο δυο ομάδων των συνθετών αισθητικές κατευθύνσεις του οποίου ήταν ριζικά αντίθετοι. Στην Κολωνία, elektronische Musik, πρωτοστάτησε στο 1949-51 από τον συνθέτη Herbert Eimert και η φυσικός Werner-Eppler Meyer βασίστηκε αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή που παράγεται (συνθετικά) ήχους, ιδιαίτερα sine κύματα. Η πλειοψηφία των ηλεκτροακουστικών κομματιών χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό των εγγεγραμμένο ήχο και σύνθεση η μεταποιημένοι ήχοι. Ένα μεγάλο παράδειγμα είναι του Karlheinz Stockhausen 's το Gesang der junglinge του 1955-56.

  • Μερικές απο τις ηλεκτροακουστικές τεχνικές
Ήχος ανάδρασης

είναι ένα ειδικό είδος της ανατροφοδότησης που συμβαίνει όταν ένα υγιές βρόχο υπάρχει μεταξύ μιας εισόδου ήχου (για παράδειγμα, ένα μικρόφωνο ή pickup κιθάρα) και μία έξοδο ήχου (για παράδειγμα, ένα ηχείο). Είναι πλέον καλά που σχετίζονται με την ιστορία της ροκ μουσικής, όπως μερικοί από τους χρήστες της ανάδρασης κιθάρας του 1950 ήταν μουσικοί Albert Collins, Johnny ‘’Guitar’’ Watson και Guitar Slim.



Κύκλωμα κάμψης

είναι ηλεκτρονικές συσκευές ήχου χαμηλής τάσης με μπαταρίες όπως τα αποτελέσματα τους είναι τα συνθεσάιζερ για την δημιουργία νέων μουσικών οργάνων και παραγωγής ήχου.










  • Απο κάτω εμπεριέχεται ένα video:









4 σχόλια:

  1. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΛΟΓΟ ΟΤΙ
    α)ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΟΥ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΗΛΕΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ/ΜΠΑΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΜΙΛΑΣ
    β)ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΟΥ [ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΓΓΑΡΙΑ
    & γ)ΟΛΗ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ
    ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΔΩ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΡΕΣ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΙΝΕΙ!!!
    ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ
    ΜΑΡΙΟΡΑΚΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ & ΜΗΝΑΡΕΤΖΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    Γ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνοντας ερευνα για την πτυχιακή μου εργασία ως Φοιτητηας σε μουσικό τμήμα, έπεσα τυχαία στο blog σας..

      Τα προαναφερθέντα σχόλια θεωρώ πως είναι κακοπροαίρετα και ακρως επικριτικά.

      Καταρχάς συγχαρητήρια και μόνο που σε αυτή την ηλικία αντιλαμβάνεστε τέτοιες μουσικές ιδιότητες σε ένα αρκετά "αφιλόξενο" μουσικό περιβάλλον όπως αυτό της σύγχρονης Ελλάδος.

      Σίγουρα η εργασία είναι ελλιπής σε αρκετά σημεία αλλά σημασία έχει η προσπάθεια, διότι η γνώση και η μεθοδολογία σύνταξης μιας τέτοιας εργασίας αποκτιέται με τα χρόνια και την εμπειρία..

      Και πάλι μπράβο παιδιά και συνεχίστε με αγάπη αυτό που κάνετε..

      Υ.Γ Οι πραγματικοί φίλοι θα σας στηρίζουν με αγάπη και ενθάρρυνση για αυτό που κάνετε και ποτέ με επικριτική ματιά..
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. λαθος ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ VIDEO ΣΟΥ[β) αιτιολογηση]
    ΜΑΡΙΟΡΑΚΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ & ΜΗΝΑΡΕΤΖΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    Γ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μας τις παρατηρήσεις σας, μας ενδιαφέρει η άποψή σας!