Πρόκειται για να είδος μουσικού θεάτρου που σε μια πρώιμη μορφή εμφανίζεται τον 8ο αιώναμ.Χ.Σήμερα υπάρχουν 368 διαφορετικές μορφές Κινέζικης Όπερας,με πιο διάσημη την Όπερα του Πεκίνου,που θεωρείται πως διατηρείται στην ίδια μορφή από τα μέσα του 19ου αιώνα.
Στην Όπερα του Πεκίνου τα παραδοσιακά κινέζικα χορδόφωνα, ιδιόφωνα και μεμβρανόφωνα,πάρεχουν μια έντονη ρυθμική συνοδεία στην ηθοποιία
.Η ηθοπιοία στηρίζεται σε υπαινιγμους:νεύματα,κίνηση,των ποδιών,και άλλες κινήσεις του σώματος εκφράζουν κινήσεις όπως αυτέςτης ιππασίας,της κοπηλασίας ή το άνοιγμα μιας πόρτας.
Οι διάλογοι υπαρχουν με την μόρφη ρετσιτατίβο ή με την καθομιλούμενη γλώσσα του Πεκίνου,με το πρώτο να χρησιμοποιείται από τους σοβαρούς χαρακτήρες του έργου και την δεύτερη από νεαρές κοπέλες και γελωτοποιούς.
Οι ρόλοι είναι αυστηρά καθορισμένοι.Περίτεχνα μακιγιάζ συμβολίζουν τον χαρακτήρα παυ υποδύεται καθε φορα ο ηθοποιος.
Το ρεπερτόριο περιλαμβάνει πάνω από 1,000 έργα,κυρίως από ιστορικά μυθιστορίματα που αφορούν πολιτικούς και στρατιωτικούς αγώνες.
Η φωνιτική μουσική χρησιμοποεί συχνά λαρυγγισμούς με φωνητικά σε ψήλους τόνους και ικανότεροι θεωρούνται οι τραγουδιστές που μπορούν με το τραγούδι τους να αποδώσουν μια ποικιλία συναισθημάτων.
Στις σκηνές δράσης χρησιμοποιούνται κυρίωσ κρουστα(κύμβαλα,γκνγκ και τύμπανα) και ένα όργανο τύπου όμποε.Οι εσωτερικές σκηνές συνοδεύονται από όρχήστρα λαούτων και ένα κρούστο.
Τα λαούτα παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην Όπερα του Πεκίνου, καθώς και το σενγκ που δημιουργεί το αρμονικό υπόβαθρο.
Κάπου εδώ τελειώνει η ξενάγηση για την μουσική Όπερα τουΠεκίνου ελπίζω να σας άρεσε.
Βιβλιογραφια:βιβλίο μουσικής μάθημα Κινέζικη Όπερα σελ.28.
Μαθητές:Σωτηρία-Γεωργία Κομπινόγλου Μανης Γιάννης
Στην Όπερα του Πεκίνου τα παραδοσιακά κινέζικα χορδόφωνα, ιδιόφωνα και μεμβρανόφωνα,πάρεχουν μια έντονη ρυθμική συνοδεία στην ηθοποιία
.Η ηθοπιοία στηρίζεται σε υπαινιγμους:νεύματα,κίνηση,των ποδιών,και άλλες κινήσεις του σώματος εκφράζουν κινήσεις όπως αυτέςτης ιππασίας,της κοπηλασίας ή το άνοιγμα μιας πόρτας.
Οι διάλογοι υπαρχουν με την μόρφη ρετσιτατίβο ή με την καθομιλούμενη γλώσσα του Πεκίνου,με το πρώτο να χρησιμοποιείται από τους σοβαρούς χαρακτήρες του έργου και την δεύτερη από νεαρές κοπέλες και γελωτοποιούς.
Οι ρόλοι είναι αυστηρά καθορισμένοι.Περίτεχνα μακιγιάζ συμβολίζουν τον χαρακτήρα παυ υποδύεται καθε φορα ο ηθοποιος.
Το ρεπερτόριο περιλαμβάνει πάνω από 1,000 έργα,κυρίως από ιστορικά μυθιστορίματα που αφορούν πολιτικούς και στρατιωτικούς αγώνες.
Η φωνιτική μουσική χρησιμοποεί συχνά λαρυγγισμούς με φωνητικά σε ψήλους τόνους και ικανότεροι θεωρούνται οι τραγουδιστές που μπορούν με το τραγούδι τους να αποδώσουν μια ποικιλία συναισθημάτων.
Στις σκηνές δράσης χρησιμοποιούνται κυρίωσ κρουστα(κύμβαλα,γκνγκ και τύμπανα) και ένα όργανο τύπου όμποε.Οι εσωτερικές σκηνές συνοδεύονται από όρχήστρα λαούτων και ένα κρούστο.
Τα λαούτα παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην Όπερα του Πεκίνου, καθώς και το σενγκ που δημιουργεί το αρμονικό υπόβαθρο.
Βιβλιογραφια:βιβλίο μουσικής μάθημα Κινέζικη Όπερα σελ.28.
Μαθητές:Σωτηρία-Γεωργία Κομπινόγλου Μανης Γιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μας τις παρατηρήσεις σας, μας ενδιαφέρει η άποψή σας!